I pro nejmenší Mazdu si konstruktéři připravili techniku Skyactiv. Ostatně téměř každý komponent nese označení Skyactive. Však posuďte sami.
Celému spektru nabízených motorů vévodí objem 1,5 litru. Ať už budete chtít benzinový nebo naftový agregát, vždy dostanete patnáctistovku.
Základem se stane 1,5Skyactiv-G s výkonem 55 kW, tu bude následovat silnější 66 kW verze a vrcholem nabídky se stane 85 kW varianta. Turbodiesel bude jen v jedné výkonové variantě a to 77 kW a 220 N.m. točivého momentu. Agregát ponese název 1,5 Skyactiv-D.
I do takto malého vozu můžete mít šestistupňový manuál s názvem Skyactiv-MT, slabší motorizace dostanou pětistupňový. K motorizaci 1,5 Skyactiv s výkonem 66 kW si můžete připlatit automat se šesti stupni. Název k našemu velkému překvapení Skyactiv-Drive.
Mazda dvě se začne prodávat již během příštího roku. Ve výbavě bude k dispozici head-up displej, připojení k internetu a nebo sledování mrtvých úhlů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?