I pro nejmenší Mazdu si konstruktéři připravili techniku Skyactiv. Ostatně téměř každý komponent nese označení Skyactive. Však posuďte sami.
Celému spektru nabízených motorů vévodí objem 1,5 litru. Ať už budete chtít benzinový nebo naftový agregát, vždy dostanete patnáctistovku.
Základem se stane 1,5Skyactiv-G s výkonem 55 kW, tu bude následovat silnější 66 kW verze a vrcholem nabídky se stane 85 kW varianta. Turbodiesel bude jen v jedné výkonové variantě a to 77 kW a 220 N.m. točivého momentu. Agregát ponese název 1,5 Skyactiv-D.
I do takto malého vozu můžete mít šestistupňový manuál s názvem Skyactiv-MT, slabší motorizace dostanou pětistupňový. K motorizaci 1,5 Skyactiv s výkonem 66 kW si můžete připlatit automat se šesti stupni. Název k našemu velkému překvapení Skyactiv-Drive.
Mazda dvě se začne prodávat již během příštího roku. Ve výbavě bude k dispozici head-up displej, připojení k internetu a nebo sledování mrtvých úhlů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.