Připadá vám současná Audi A8 až moc obyčejná? Pak je tu firma Senner Tuning a její nejnovější úprava, která stojí za zhlédnutí.
Jedná se o provedení s motorem o objemu 4,2 litru V8 FSI, který ve své standardní konfiguraci produkuje 372 koní při 6800 otáčkách za minutu a 445 Nm točivého momentu při 3500 otáčkách za minutu. To samo o sobě stačí ke zrychlení z 0-100 km / h za 5,7 sekundy, nicméně inženýři z Senner Tuning nebyli ś těmito čísly spokojeni a výkon navýšili na hodnotu 397 koní a 477 Nm.
Krom lepšího zrychlení se také Senner chlubí tím, že se mu u Audi A8 4.2 V8 podařilo snížit spotřeba paliva asi o 1,5 až 2,0 litry na 100 km. Úpravy zahrnují instalaci nových sportovních filtrů, přemapovanou řídící jednotku a nové výfukové potrubí s koncovkami o průměru 100 milimetrů.
Mezi další změny patří 22.palcová kola Oxigin14 Oxrock z lehké slitiny s pneumatikami Continental Sport Contact 3 o rozměru 265/30 R22. K dispozici je také snížený podvozek od společnosti KW a vzduchové odpružení s Wi-Fi modulem, které umožňuje majitelům měnit nastavení vzduchového odpružení prostřednictvím aplikace iOS.
Všechny vyjmenované změny se na vaší A8 můžou objevit na přání, a to za částku 9,500 Eur, a to včetně DPH.
Zdroj: Senner Tuning
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.