Připadá vám současná Audi A8 až moc obyčejná? Pak je tu firma Senner Tuning a její nejnovější úprava, která stojí za zhlédnutí.
Jedná se o provedení s motorem o objemu 4,2 litru V8 FSI, který ve své standardní konfiguraci produkuje 372 koní při 6800 otáčkách za minutu a 445 Nm točivého momentu při 3500 otáčkách za minutu. To samo o sobě stačí ke zrychlení z 0-100 km / h za 5,7 sekundy, nicméně inženýři z Senner Tuning nebyli ś těmito čísly spokojeni a výkon navýšili na hodnotu 397 koní a 477 Nm.
Krom lepšího zrychlení se také Senner chlubí tím, že se mu u Audi A8 4.2 V8 podařilo snížit spotřeba paliva asi o 1,5 až 2,0 litry na 100 km. Úpravy zahrnují instalaci nových sportovních filtrů, přemapovanou řídící jednotku a nové výfukové potrubí s koncovkami o průměru 100 milimetrů.
Mezi další změny patří 22.palcová kola Oxigin14 Oxrock z lehké slitiny s pneumatikami Continental Sport Contact 3 o rozměru 265/30 R22. K dispozici je také snížený podvozek od společnosti KW a vzduchové odpružení s Wi-Fi modulem, které umožňuje majitelům měnit nastavení vzduchového odpružení prostřednictvím aplikace iOS.
Všechny vyjmenované změny se na vaší A8 můžou objevit na přání, a to za částku 9,500 Eur, a to včetně DPH.
Zdroj: Senner Tuning
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.