Novitec Tridente představil svůj nový tuning program pro sexy krasavce z Itálie se jménem Maserati Quattroporte.
Základ tvoří verze Quattroporte GTS s twin-turbo 3,8-litrovým motorem V8, jenž je naladěn na výkon 605 koní a 820 Nm točivého momentu. To představuje nárůst výkonu o 75 koní a 110 Nm proti standardní verzi GTS. Díky extra porci koní může sedan zrychlit z 0 na 100km / h za 4,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 318 km / h.
Vynechána není ani slabší provedení Quattroporte S, kde si majitelé mohou objednat novou řídicí jednotku, která umožňuje, aby motor dodal 476 koní a 640 Nm točivého momentu. Díky této úpravě se výkon navýší o 66 koní a 90 Nm. Podrobné údaje týkající se výkonu nebyly zveřejněny, ale Novitec Tridente řekl, že modely vybavené pohonem všech kol zrychlí z 0 na 100 km / h za 4,5 sekundy.
Dokonce i dieselové majitelé mají nyní možnost zažít větší zábavu za volantem, kdy jejich naftový motor o objemu 3,0 litru může být naladěn na 322 koní a 680 Nm točivého momentu. O 47 koní a 80 Nm větší točivý moment pak umožní zrychlení z 0-100kmh za pouhých 5,7 sekundy.
Kromě vylepšení výkonu se Novitec Tridente chlubí i celou řadu dílů z uhlíkových vláken, včetně předního spoileru a aerodynamickými bočními spoilery. Zákazníci si mohou objednat také sportovně laděné odpružení a 22-palcová litá kola.
Zdroj: Novitec Tridente
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.