Zhruba před dvěma týdny ukázal Bentley svůj nový počin, kterým byl Continental GT3-R a už tu máme informaci o tom, že porci síly navíc i další Bentley.
Posílení se dočká Bentley Mulsanne, u nějž výkon povyskočí na hodnotu 550 koní. Silnější verze pak má být představena na letošním pařížském autosalonu. Podle magazínu Auto Express a generálního ředitele společnosti Bentley,Wolfganga Dürheimera, se vysoce výkonný Mulsanne stane sportovně - luxusním zástupcem společnosti.
Nejsilnější Mulsanne v nabídce bude pravděpodobně využívat starý známý 6,75-litrový twin-turbo motor V8 s nímž by Mulsanne měl z 0 na 100 km/h zrychlit za méně než 5 sekund, přičemž doposud to modelu trvá 5,3 sekundy. Maximální rychlost se pak dostane až k metě 300 km/h. Standardní verze Mulsanne váží 2585 kg, u sportovněji zaměřeného bratra pravděpodobně dojde ke snížení hmotnosti, což byl příklad i u modelu Continental GT3-R, který shodil na své váze 100 kg.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?