Zhruba před dvěma týdny ukázal Bentley svůj nový počin, kterým byl Continental GT3-R a už tu máme informaci o tom, že porci síly navíc i další Bentley.
Posílení se dočká Bentley Mulsanne, u nějž výkon povyskočí na hodnotu 550 koní. Silnější verze pak má být představena na letošním pařížském autosalonu. Podle magazínu Auto Express a generálního ředitele společnosti Bentley,Wolfganga Dürheimera, se vysoce výkonný Mulsanne stane sportovně - luxusním zástupcem společnosti.
Nejsilnější Mulsanne v nabídce bude pravděpodobně využívat starý známý 6,75-litrový twin-turbo motor V8 s nímž by Mulsanne měl z 0 na 100 km/h zrychlit za méně než 5 sekund, přičemž doposud to modelu trvá 5,3 sekundy. Maximální rychlost se pak dostane až k metě 300 km/h. Standardní verze Mulsanne váží 2585 kg, u sportovněji zaměřeného bratra pravděpodobně dojde ke snížení hmotnosti, což byl příklad i u modelu Continental GT3-R, který shodil na své váze 100 kg.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?