Současný Range Rover už jsme mohli spatřit v mnoha úpravách, doteď však chyběl v úpravě od známé firmy Arden.
Britské SUV získalo označeni AR 9 Spirit a chlubí se decentním body kitem, který podporuje elektronický modul podvozku, zajištující jeho snížení. Nevšimnout si nelze ani obřích 22-palcových kol Dakar II.z lehké slitiny. Jen nová kola a podvozek ovšem Ardenu nestačili a tak Range vybavil i výkonným výfukovým systémem s elektricky ovládanými klapkami.
Fotografie interiéru zatím nebyly poskytnuty, ale veden Ardenu říká, že kabina byla „oblečena“ do černé kůže s barevným prošíváním. Podlahové rohože jsou nyní ze semiše a s vyšitým nápisem Arden. K dispozici je také hliníkový set nášlapů pedálů, které mají dodat větší nádech sportovnosti. Výjimečně se neobjevily změny výkonu, na požádání vám ale Arden může zvýšit výkon přeplňovaného 5,0-litrového V8 motoru až o 138 koní a 120 točivého momentu. Rovněž dokáže zvýšit omezovač rychlosti na hodnotu 261 km/h.
Arden požaduje za kompletní Range Rover AR 9 Spirit částku 159 900 Eur a konkrétní vozidlo na snímku už jednoho majitele má.
Zdroj: Arden
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.