Nová převodovka nahradí aktuální automat, který je v současnou dobu pro model Corvette k dispozici. Výměna převodovek by měla proběhnout v roce 2015.
Trvalo to dlouho, ale přeci je to tu. Chevrolet oficiálně představil dlouho očekávanou osmistupňovou automatickou převodovku pro svůj supersport Chevrolet Corvette.
Nová převodovka bude o 5 procent efektivnější než ta současná a co je důležitější, váží o 4 kg méně. Úspora hmotnosti byla dosažena především díky použití slitiny hořčíku a hliníku.
Chevrolet říká, že řazení nahoru zvládá jejich osmystpňová převodovka rychleji než dvouspojkový automat PDK u Porsche 911. Rozdíl by měl být až osm setin sekundy, což již není zanedbatelná hodnota.
Vedoucí vývoje Chevrolet říká o 8 rychlostní automatické převodovce: "Corvette Stingray nová osmistupňová automatická převodovka poskytuje komfort a jízdní vlastnosti pravého automatickou, stejně jako bleskově rychlé řazení a ruční ovládání, které zvyšuje zážitek z jízdy."
Zdroj: Chevrolet
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?