Nová převodovka nahradí aktuální automat, který je v současnou dobu pro model Corvette k dispozici. Výměna převodovek by měla proběhnout v roce 2015.
Trvalo to dlouho, ale přeci je to tu. Chevrolet oficiálně představil dlouho očekávanou osmistupňovou automatickou převodovku pro svůj supersport Chevrolet Corvette.
Nová převodovka bude o 5 procent efektivnější než ta současná a co je důležitější, váží o 4 kg méně. Úspora hmotnosti byla dosažena především díky použití slitiny hořčíku a hliníku.
Chevrolet říká, že řazení nahoru zvládá jejich osmystpňová převodovka rychleji než dvouspojkový automat PDK u Porsche 911. Rozdíl by měl být až osm setin sekundy, což již není zanedbatelná hodnota.
Vedoucí vývoje Chevrolet říká o 8 rychlostní automatické převodovce: "Corvette Stingray nová osmistupňová automatická převodovka poskytuje komfort a jízdní vlastnosti pravého automatickou, stejně jako bleskově rychlé řazení a ruční ovládání, které zvyšuje zážitek z jízdy."
Zdroj: Chevrolet
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?