Kalifornská společnost Unplugged Performance představila nový stylingový program pro vysoce luxusní elektromobil Tesla Model S.
Program je navržen tak, aby elektro vůz získal agresivnější vzhled a celkoví vizáž byla co nejvíce přitvrzena. Paket tak Modelu S přidal přední spoiler s lízátkem za (995 dolarů), aerodynamické boční prahy (1450 dolarů), zadní difuzor (1550 dolarů) a zadní spoiler (895 dolarů). Zákazníci si mohou také objednat přepracovanou přední masku s ještě více agresivnějším předním nárazníkem.
Zatímco toto příslušenství se soustředí jen na vzhled vozu, Unplugged Performance říká, že pracují i na výkonnostním balíčku a na vylepšení podvozku. Prezident společnosti, Ben Schaffer, prohlásil, že jako majitel vozu Tesla Model S může říci, že auto je výjimečným klenotem a řídit ho je jedinečný zážitek. „Mohu z vlastní zkušenosti říci, že každé auto, včetně i těch největších supersportů, má schopnost se stát ještě lepším, což platí i u modelu Tesla S.
Zdroj: Bulletproof Automotive
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.