Supersportovní Porsche 918 Spyder míří pomalu do rukou prvních majitelů, kteří si následně budou moci užívat tento super výkonný vůz. Automobilce však nejspíše dravé výkony tohoto modelu nestačí a tak vydala pro model 918 Spyder speciální paket Weissach.
Ten snižuje ještě více hmotnost automobilu a umožňuje mu tak ještě lepší zrychlení z 0 na 100 km/h. To se s paketem Weissach uskuteční z pouhé 2,6 sekundy, což je o 0,2 s rychlejší než u „sériové“ verze.
Tím to však nekončí, 0 – 200 km/h zrychlí model 918 Spyder Weissach za 7,2 s (o 0,5 s rychlejší čas) a hranice 300 km/h dosáhne za 19,9 s (rychlejší o 2,1 s).
Zdokonalení se dotkli i výkonnosti na čistě elektrický pohon. Dvojice elektromotorů na přední a zadní nápravě dokáže 918 Spyder vystřelit z 0 - 100 km/h za 6,2 s, což znamená zlepšení akcelerace o sedm desetin sekundy.
Samotný model Porsche 918 Spyder mimo jiné vykazuje minimální spotřebu paliva a produkci emisí, které jej zařadily do energetické třídy A+. S paketem Weissach činí normovaná spotřeba v cyklu NEDC pouhé 3,0 l/100 km. Úroveň spotřeby paliva v normovaném cyklu měření odpovídá 12,7 kWh/100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.