Fiat 500 se vrací - s pneumatikami Continental. Tento italský výrobce aut udělil souhlas k první výbavě nového modelu všemi rozměry pneumatik - 14, 15 a 16 palců.
Největší podíl pneumatik, které bude dodávat Continental, bude v rozměru 165/65R14 T. Roberto Zazzara, který je zodpovědný za dodávky Continentalu pro první výrobu Fiatu, vysvětluje: „Fiatu dodáváme pneumatiky ContiEcoContact 3, které nabízejí nízký valivý odpor, čímž snižují spotřebu paliva. Pro Fiat jsme navíc jediným dodavatelem tohoto rozměru." V segmentu 15 a 16 palcových pneumatik je Continental zastoupen pneumatikou ContiPremiumContact 2.
Díky svému širokému produktovému portfoliu je Continental schopen plnit mnoho různých požadavků automobilových výrobců. V této souvislosti je ContiEcoContact 3 určen spíše pro malé a kompaktní vozy, zatímco ContiPremiumContact 2 je dobrou volbou pro střední třídu a luxusní vozy. Oba modely byly vyvinuty s cílem zajištění krátké brzdné dráhy na mokrých i suchých vozovkách, dobrého bočního vedení a pohodlného řízení, to vše v kombinaci s nízkým valivým odporem. Continental
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?