Volkswagen vyvíjí podvozek budoucnosti. Manažer řekl, co změní nejvíc

Pavel Stavebník / AutoRoad.cz, 19. listopadu 2021, 23:55 Google+

Volkswagen činí v rámci strategie ACCELERATE další důsledné kroky na své cestě k softwarově orientovanému poskytovateli mobility. Software je přitom rozhodujícím faktorem také při vývoji systémů podvozku a řízení pro budoucí vysoce automatizovanou jízdu. Volkswagen v současnosti vyvíjí novou generaci elektronicky řízeného podvozku a nový systém řízení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf GTI

Volkswagen Golf GTI | foto: Lukáš Suchý, AutoRoad.cz

Sdílejte článek

„Díky výrazné minimalizaci náklonu karoserie v podélném i příčném směru a optimalizaci jízdní dynamiky reaguje vůz rychleji na pohyby volantu a řídí se precizněji,“ říká Karsten Schebsdat, vedoucí oddělení jízdní dynamiky, systémů řízení a regulačních systémů ve společnosti Volkswagen. „Tento vývoj je extrémně důležitý také s ohledem na vysoce automatizovanou jízdu. Díky tomu můžeme cestujícím poskytnout maximální komfort ve všech situacích.“

Software bude ještě více určovat charakter vozu

Volkswagen dosahuje velkého pokroku i ve vývoji nového systému řízení. „V budoucnosti bude hrát software stále důležitější roli také u řízení,“ říká Schebsdat. „Díky tomu máme výrazně více možností, jak ovlivňovat vlastnosti řízení, které pak můžeme realizovat ve specifické podobě u jednotlivých modelů na všech platformách.“

Po uvedení příslušných komponentů do sériové výroby budou z tohoto systému řízení profitovat také asistenční systémy, například Lane Assist nebo Travel Assist.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen vyvíjí podvozek budoucnosti. Manažer řekl, co změní nejvíc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Elon Musk předpověděl, kdo asi bude největším konkurentem Tesly

Rolls-Royce Cullinan

Český dealer Rolls-Royce prozradil čísla

Ilustrační foto

Jak správně zahřát v zimě auto? Většina lidí to dělá stále špatně, nepatříte k nim?

Toyota Mirai

Německo s Norskem vybudují potrubí na přepravu vodíku

Toyota Yaris GR

Toyota znovu nejvyhledávanější automobilovou značkou

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Netýká se vás to také? Volvo svolává 107 000 aut

Hyundai

Nejprodávanější nové auto na Slovensku? Po letech zásadní změna

Jozef Kabaň

Šéfdesignera Kabaně se zřejmě vedení Volkswagenu chystá vyměnit

MG HZ

Nové MG HS přijíždí se zážehovým přeplňovaným čtyřválcem o 162 koních za cenu od 663 940 Kč

Hummer H1

Americký GM překvapil svojí aktuální investicí

Toyota Yaris GR

Test: Toyota Yaris GR – kapesní raketa, která zvládne víc, než váš pud sebezáchovy

ojetá auta

Skvělá zpráva, silná koruna zlevnila lidem ojetiny o desítky tisíc

Chevrolet Corvette E-Ray

Chevrolet Corvette E-Ray, už i ikona amerických sporťáků sází na elektřinu

Renault Megane R.S. Ultime

Renault představuje limitovanou edici Mégane R.S. Ultime

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se propadá a podle Japonců je v závěrečné fázi snížení podílu v Nissanu

reklama

Doporučujeme

Facelift Volkswagenu T-Roc

Facelift Volkswagenu T-Roc: Změny designu malé, technologií větší. Základní…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nové MG HS přijíždí se zážehovým přeplňovaným čtyřválcem o 162 koních za cenu od 663 940 Kč

  2. Americký GM překvapil svojí aktuální investicí

  3. Nejprodávanější nové auto na Slovensku? Po letech zásadní změna

  4. Jak správně zahřát v zimě auto? Většina lidí to dělá stále špatně, nepatříte k nim?

  5. Šéfdesignera Kabaně se zřejmě vedení Volkswagenu chystá vyměnit

  6. Toyota znovu nejvyhledávanější automobilovou značkou

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud