Audi E-Tron Sportback vám může svými tvary připomínat BMW X6 či Mercedes-Benz GLE Coupe. Ovšem na rozdíl od nich má jednu nepřekonatelnou výhodou, kterou je čistě elektrický pohon. Palivo budoucnosti.
E-Tron Sportback nás svým futuristickým vzhledem připravuje na vozy, které budeme na silnicích běžné vídat v příštím desetiletí. Konkrétně příchod E-Tronu se ale očekává již v roce 2019. E-Tron Sportback má být jasným konkurentem pro vozy Tesla Model X a Faraday Future FF 91.
O pohon E-Tronu se starají celkem tři elektromotory. Jeden na přední nápravě a dva na zadní. Co se týče tohoto konkrétního vozu, byl spatřen na střeše garáží v německém Hamburku. Jak sami vidíte, nic nereprezentuje Audi E-Tron Sportback natolik, jako jeho masivní 23 palcová kola a zadní světelný LED pás. Těší nás, že svou podobu od dubnového konceptu prezentovaného v Šanghaji příliš nezměnil a jeho futuristické rysy zůstaly zachovány.
Dojem jako z budoucnosti vytváří i přední část vozu, kterou definují zejména štíhlé světlomety a podsvícený znak automobilky Audi. Pohon Audi E-Tron Sportback zajišťuje 95 kWh baterie, která poskytuje celkový výkon 320 kW (430 koní) a slibuje dojezd až 500 kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.