Audi E-Tron Sportback vám může svými tvary připomínat BMW X6 či Mercedes-Benz GLE Coupe. Ovšem na rozdíl od nich má jednu nepřekonatelnou výhodou, kterou je čistě elektrický pohon. Palivo budoucnosti.
E-Tron Sportback nás svým futuristickým vzhledem připravuje na vozy, které budeme na silnicích běžné vídat v příštím desetiletí. Konkrétně příchod E-Tronu se ale očekává již v roce 2019. E-Tron Sportback má být jasným konkurentem pro vozy Tesla Model X a Faraday Future FF 91.
O pohon E-Tronu se starají celkem tři elektromotory. Jeden na přední nápravě a dva na zadní. Co se týče tohoto konkrétního vozu, byl spatřen na střeše garáží v německém Hamburku. Jak sami vidíte, nic nereprezentuje Audi E-Tron Sportback natolik, jako jeho masivní 23 palcová kola a zadní světelný LED pás. Těší nás, že svou podobu od dubnového konceptu prezentovaného v Šanghaji příliš nezměnil a jeho futuristické rysy zůstaly zachovány.
Dojem jako z budoucnosti vytváří i přední část vozu, kterou definují zejména štíhlé světlomety a podsvícený znak automobilky Audi. Pohon Audi E-Tron Sportback zajišťuje 95 kWh baterie, která poskytuje celkový výkon 320 kW (430 koní) a slibuje dojezd až 500 kilometrů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?