Současným vrcholem nabídky od Jaguaru na poli sedanů je zatím model XF S s výkonem 380 koní. Ten však možná dostane další karosářskou verzi.
Zatím se ale neví, zda kombík dostane tentýž motor s výkonem 340 koní a 700 Nm točivého momentu. V úvahu totiž přichází 48V systém doplněný o elektrický kompresor. Aktuálně přitom tenhle motor nabídne klasický kompresor, který se stará o pořádnou sílu šestiválce.
A jak víme, že vůz na snímku je XF S Sportbrake? Podle špionážních fotografů vozu nechyběl sportovní podvozek, velké brzdy a masivní litá kola. K tomu se přidával hodně zajímavý hutný zvuk motoru. Dvojité koncovky výfuku a aerodynamické doplňky karoserie jsou zárukou toho, že tohle nebude obyčejný naftový kombík.
Současně s tím ale Jaguar testuje i větší F-Pace SVR. Ten nabídne přes 550 koní, zatím nespecifikovaný motor a hromadu jízdných zážitků. Jeho soupeře v podobě Porsche Macan nebo BMW X5 M tak začíná děsit, s čím vším verze SVR přijde.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?