Fanoušci značky Audi už moc dobře vědí o příchod nového modelu Q8. Takřka v sériové podobě teď pod hromadou kamufláže testuje své schopnosti na slavném německém okruhu.
O tom, jak mu to na Nordschleife jde, se může přesvědčit každý z vás. Testovací jezdci mu pěkně šlapou na krk a jsme si jisti, že tenhle model bude ve výsledku hodně odolný. O tom, co se skrývá pod kapotou, to zatím není jisté, ovšem my víme, že ve vrcholné verzi se představí přeplňovaný benzinový čtyřlitrový osmiválec.
Ten má nabídnout okolo 550 koní, zrychlení z klidu na stovku okolo čtyř sekund a maximální nejvyšší rychlost 250 km/h. Tato verze by se měla označovat zkratkou RS Q8. Současně s tím se počítá s tím, že přijde časem i verze SQ8.
Ta dostane naprosto stejnou techniku, kterou disponuje současný vrchol nabídky s označením Audi SQ7. To se však stane nejdříve za dva roky, jelikož obyčejná Q8 přijde příští léto.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.