Server Autocar informoval o tom, že jeden z jeho všímavých fanoušků zahlédl nové Bentley Continental GT nedaleko městečka Llangollen v severo-západním Walesu. Vůz měl být osazen motorem W12 o výkonu 600 koní.
Nové Bentley Continental by mělo být lehčí než jeho předchůdce s úctyhodnými 2 375 kg. Bentley totiž použilo na výrobu nové karoserie hliník v kombinaci s novými vysokopevnostními materiály, kterými karoserii vyztužilo. Zároveň bude nový Continental postaven na platformě MSB, kterou Bentley vyvinulo ve spolupráci s automobilkou Porsche. I přes veškerou snahu se však nezdá pravděpodobné, že by váha vozu spadla pod 2 tuny.
Co se pohonných jednotek týká, kromě nového motoru W12 bychom se také měli dočkat modernizovaného benzínového agregátu V8 o objemu 4.0 litru, jehož současná varianta dává 528 koní. Dostupný bude také benzínový šestiválcový plug-in hybrid, který je v současné době používán v Porsche Cayenne s výkonem 415 koní. Použití naftového motoru V8, který v současnosti používá Bentley Bentayga, se prozatím zdá nepravděpodobné.
Vůz by měl být oficiálně představen začátkem roku 2018.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?