Server Autocar informoval o tom, že jeden z jeho všímavých fanoušků zahlédl nové Bentley Continental GT nedaleko městečka Llangollen v severo-západním Walesu. Vůz měl být osazen motorem W12 o výkonu 600 koní.
Nové Bentley Continental by mělo být lehčí než jeho předchůdce s úctyhodnými 2 375 kg. Bentley totiž použilo na výrobu nové karoserie hliník v kombinaci s novými vysokopevnostními materiály, kterými karoserii vyztužilo. Zároveň bude nový Continental postaven na platformě MSB, kterou Bentley vyvinulo ve spolupráci s automobilkou Porsche. I přes veškerou snahu se však nezdá pravděpodobné, že by váha vozu spadla pod 2 tuny.
Co se pohonných jednotek týká, kromě nového motoru W12 bychom se také měli dočkat modernizovaného benzínového agregátu V8 o objemu 4.0 litru, jehož současná varianta dává 528 koní. Dostupný bude také benzínový šestiválcový plug-in hybrid, který je v současné době používán v Porsche Cayenne s výkonem 415 koní. Použití naftového motoru V8, který v současnosti používá Bentley Bentayga, se prozatím zdá nepravděpodobné.
Vůz by měl být oficiálně představen začátkem roku 2018.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.