Server Autocar informoval o tom, že jeden z jeho všímavých fanoušků zahlédl nové Bentley Continental GT nedaleko městečka Llangollen v severo-západním Walesu. Vůz měl být osazen motorem W12 o výkonu 600 koní.
Nové Bentley Continental by mělo být lehčí než jeho předchůdce s úctyhodnými 2 375 kg. Bentley totiž použilo na výrobu nové karoserie hliník v kombinaci s novými vysokopevnostními materiály, kterými karoserii vyztužilo. Zároveň bude nový Continental postaven na platformě MSB, kterou Bentley vyvinulo ve spolupráci s automobilkou Porsche. I přes veškerou snahu se však nezdá pravděpodobné, že by váha vozu spadla pod 2 tuny.
Co se pohonných jednotek týká, kromě nového motoru W12 bychom se také měli dočkat modernizovaného benzínového agregátu V8 o objemu 4.0 litru, jehož současná varianta dává 528 koní. Dostupný bude také benzínový šestiválcový plug-in hybrid, který je v současné době používán v Porsche Cayenne s výkonem 415 koní. Použití naftového motoru V8, který v současnosti používá Bentley Bentayga, se prozatím zdá nepravděpodobné.
Vůz by měl být oficiálně představen začátkem roku 2018.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?