Přinášíme vám video, na němž je vidět zamaskované BMW řady1 Sedan. Je to další předokolkové BMW, které boří lety zaběhlé mýty o tom, že BMW má mít výhradně pohon zadních kol.
Jeho světovou premiéru čekejme letos na podzim v Paříži a vycházet má z konceptu CCS (Concept Compact Sedan). Ten se ukázal na loňském autosalonu v Pekingu, přičemž základem se stane právě pohon předních kol. Až za příplatek bude možno dokoupit čtyřkolku xDrive.
BMW chce tímto krokem dosáhnout vyšších prodejů a zisků. Svým zákazníkům chce nabídnout nižší spotřebu a i z toho důvodu pod kapotu nastěhuje několik různě výkonných 1,5litrových tříválců. Krom toho časem přijdou dvoulitrové čtyřválce. Výkonově se "jednička" dočká porce 130 až 231 koní.
Na přiloženém videu pak lze vidět, jak si auto s takovým výkonem dokáže poradit. Přední gumy dostávají velmi zabrat a o kvílení není nouze. Hold, kdyby to byla zadokolka, zatáčky by nový bavorák projížděl zcela určitě mnohem hladčeji.
V budoucnu se bude přitom jednat už o třetí předokolku od BMW. Tou první je dvojková řada Active Tourer a také mini SUV s názvem X1. Časem dorazí i větší X2 a není vyloučeno, že přibudou další.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.