Pagani je dobře známou italskou automobilkou, kterou teprve před několika lety založil Horacio Pagani. Jejich první vůz, Zonda, se před svým odchodem dočkala hned několika ostrých verzí a jak se zdá nyní je na pořadu dne i ostrá verze Huayry.
Pagani Huayra je pozoruhodným supersportem nejen pro svůj název, který dokáže správně vyslovit pouze jeden z tisíce lidí. Jedná se totiž o opravdový technický skvost. I tento skvost se dočká své brutální verze.
Ta pravděpodobně ponese jméno Huayra SE. Ta byla spatřena během testování na závodním San Martino del Lago s maskováním, za které by se nemusela stydět ani jehla v kupce sena.
Šušká se, že Huayra SE má ve svých útrobách ukrývat až 800 koní. Vyrobeno bude pravděpodobně pouze 20 kusů. Svou premiéru si verze SE prožije již na jarní autosalonu v Ženevě.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.