Ferrari F12 GTO/Speciale se světu mělo ,podle zvěstí které se nesly motoristickým prostředím, představit ve světové premiéře na letošním autosalonu ve Frankfurtu. K tomu ale nedošlo, a Ferrari nadále usilovně pracuje na jeho vývoji. Na následujících záběrech si můžete tento jedinečný stroj prohlédnout během testování.
Potkat Ferrari v ulicích Maranella je asi stejně obtížné jako natrefit v Čechách na Škodu Octavia. Na následujících záběrech ale nebudete sledovat jen tak obyčejné Ferrari, ale připravované Ferrari F12 Speciale/GTO.
Jedná se o upravenou verzi standardního Ferrari F12 Berlinetta. Máme se těšit na upravenou aerodynamiku, nárůst výkonu o celých 30 koní a masivní snížení hmotnosti (mluví se až o dvou stech kilogramech).
Díky těmto úpravám by měl být vůz schopen zrychlit z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny.
Podle posledních zpráv se dočkáme F12 Speciale na jaře příštího roku, pravděpodobně na autosalonu v Ženevě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?