Ferrari F12 GTO/Speciale se světu mělo ,podle zvěstí které se nesly motoristickým prostředím, představit ve světové premiéře na letošním autosalonu ve Frankfurtu. K tomu ale nedošlo, a Ferrari nadále usilovně pracuje na jeho vývoji. Na následujících záběrech si můžete tento jedinečný stroj prohlédnout během testování.
Potkat Ferrari v ulicích Maranella je asi stejně obtížné jako natrefit v Čechách na Škodu Octavia. Na následujících záběrech ale nebudete sledovat jen tak obyčejné Ferrari, ale připravované Ferrari F12 Speciale/GTO.
Jedná se o upravenou verzi standardního Ferrari F12 Berlinetta. Máme se těšit na upravenou aerodynamiku, nárůst výkonu o celých 30 koní a masivní snížení hmotnosti (mluví se až o dvou stech kilogramech).
Díky těmto úpravám by měl být vůz schopen zrychlit z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny.
Podle posledních zpráv se dočkáme F12 Speciale na jaře příštího roku, pravděpodobně na autosalonu v Ženevě.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?