Ferrari F12 GTO/Speciale se světu mělo ,podle zvěstí které se nesly motoristickým prostředím, představit ve světové premiéře na letošním autosalonu ve Frankfurtu. K tomu ale nedošlo, a Ferrari nadále usilovně pracuje na jeho vývoji. Na následujících záběrech si můžete tento jedinečný stroj prohlédnout během testování.
Potkat Ferrari v ulicích Maranella je asi stejně obtížné jako natrefit v Čechách na Škodu Octavia. Na následujících záběrech ale nebudete sledovat jen tak obyčejné Ferrari, ale připravované Ferrari F12 Speciale/GTO.
Jedná se o upravenou verzi standardního Ferrari F12 Berlinetta. Máme se těšit na upravenou aerodynamiku, nárůst výkonu o celých 30 koní a masivní snížení hmotnosti (mluví se až o dvou stech kilogramech).
Díky těmto úpravám by měl být vůz schopen zrychlit z 0 na 100 km/h pod 3 vteřiny.
Podle posledních zpráv se dočkáme F12 Speciale na jaře příštího roku, pravděpodobně na autosalonu v Ženevě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?