Špionážní fotografové opět zastihli při testech zamaskovanou verzi hypersportu Pagani Huayra, dle spekulací se jedná o speciální edici SE.
Prototyp byl plně pokryt kamufláží, ale je snadné si všimnout, že měl přední rozdělný nárazník pravděpodobně vyrobený z uhlíkových vláken, zatímco zadní část nese taktéž odlišný nárazník. Zajímavé je, že na pravých dveřích byl nalepen QR kód, který dovedl fotografy na oficiální internetové stránky, kde se ukazuje zamaskované Pagani na trojici videoklipů.
Podle nejnovější zpráv se vyrobí jen 20 kusů a každý z nich dostane cenovku 2,5 milionu eur. Pagani Huayra SE dostane i odnímatelný speciální body kit optimalizovaný pro dovádění na okruhu. Čekejme taktéž úbytek na celkové hmotnosti a možná i poladěný motor 6,0-l twin-turbo AMG V12, který u klasické Pagani Huayra dodává 730 koní a 1000 Nm točivého momentu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?