Špionážní fotografové opět zastihli při testech zamaskovanou verzi hypersportu Pagani Huayra, dle spekulací se jedná o speciální edici SE.
Prototyp byl plně pokryt kamufláží, ale je snadné si všimnout, že měl přední rozdělný nárazník pravděpodobně vyrobený z uhlíkových vláken, zatímco zadní část nese taktéž odlišný nárazník. Zajímavé je, že na pravých dveřích byl nalepen QR kód, který dovedl fotografy na oficiální internetové stránky, kde se ukazuje zamaskované Pagani na trojici videoklipů.
Podle nejnovější zpráv se vyrobí jen 20 kusů a každý z nich dostane cenovku 2,5 milionu eur. Pagani Huayra SE dostane i odnímatelný speciální body kit optimalizovaný pro dovádění na okruhu. Čekejme taktéž úbytek na celkové hmotnosti a možná i poladěný motor 6,0-l twin-turbo AMG V12, který u klasické Pagani Huayra dodává 730 koní a 1000 Nm točivého momentu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?