Špionážní fotografové opět zastihli při testech zamaskovanou verzi hypersportu Pagani Huayra, dle spekulací se jedná o speciální edici SE.
Prototyp byl plně pokryt kamufláží, ale je snadné si všimnout, že měl přední rozdělný nárazník pravděpodobně vyrobený z uhlíkových vláken, zatímco zadní část nese taktéž odlišný nárazník. Zajímavé je, že na pravých dveřích byl nalepen QR kód, který dovedl fotografy na oficiální internetové stránky, kde se ukazuje zamaskované Pagani na trojici videoklipů.
Podle nejnovější zpráv se vyrobí jen 20 kusů a každý z nich dostane cenovku 2,5 milionu eur. Pagani Huayra SE dostane i odnímatelný speciální body kit optimalizovaný pro dovádění na okruhu. Čekejme taktéž úbytek na celkové hmotnosti a možná i poladěný motor 6,0-l twin-turbo AMG V12, který u klasické Pagani Huayra dodává 730 koní a 1000 Nm točivého momentu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?