Špionážní fotografové opět zastihli při testech zamaskovanou verzi hypersportu Pagani Huayra, dle spekulací se jedná o speciální edici SE.
Prototyp byl plně pokryt kamufláží, ale je snadné si všimnout, že měl přední rozdělný nárazník pravděpodobně vyrobený z uhlíkových vláken, zatímco zadní část nese taktéž odlišný nárazník. Zajímavé je, že na pravých dveřích byl nalepen QR kód, který dovedl fotografy na oficiální internetové stránky, kde se ukazuje zamaskované Pagani na trojici videoklipů.
Podle nejnovější zpráv se vyrobí jen 20 kusů a každý z nich dostane cenovku 2,5 milionu eur. Pagani Huayra SE dostane i odnímatelný speciální body kit optimalizovaný pro dovádění na okruhu. Čekejme taktéž úbytek na celkové hmotnosti a možná i poladěný motor 6,0-l twin-turbo AMG V12, který u klasické Pagani Huayra dodává 730 koní a 1000 Nm točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.