Tajemný nový model od Renaultu, bude odhalen už 6. Července.
Začíná nám malá mediální masírka od Renaultu. Nejdříve odhaluje název nového modelu. Už příští týden nám ukáže ale víc. Máme se těšit na robustní, ušlechtilou konstrukci, inovativní technologii, vysokou bezpečnost a ochranu cestujících.
To vše je moc hezké a krásně se to čte. Jenže pořád jsou to jen slova. A na ty se dnes u Renaultu hraje velmi zajímavým způsobem. Protože název Talisman má definovat celé auto. Údajně na tento název přicházeli hodně dlouho a stále přemýšleli, zda je pro nový model vhodný.
Talisman totiž prý odráží schopnosti a styl chystané novinky. Zároveň se má dobře vyslovovat (sarkasticky jsme si to dvakrát zkusili a můžeme potvrdit). No a má také oslovit všechny zákazníky na všech světových trzích, kde se nový model představí.
Vše nasvědčuje tomu, že se nám příští týden ukáže sedan spadající do D segmentu. Čeká nás tedy nová Laguna, akorát už nikoliv s názvem, na který jsme zvyklí.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?