Tajemný nový model od Renaultu, bude odhalen už 6. Července.
Začíná nám malá mediální masírka od Renaultu. Nejdříve odhaluje název nového modelu. Už příští týden nám ukáže ale víc. Máme se těšit na robustní, ušlechtilou konstrukci, inovativní technologii, vysokou bezpečnost a ochranu cestujících.
To vše je moc hezké a krásně se to čte. Jenže pořád jsou to jen slova. A na ty se dnes u Renaultu hraje velmi zajímavým způsobem. Protože název Talisman má definovat celé auto. Údajně na tento název přicházeli hodně dlouho a stále přemýšleli, zda je pro nový model vhodný.
Talisman totiž prý odráží schopnosti a styl chystané novinky. Zároveň se má dobře vyslovovat (sarkasticky jsme si to dvakrát zkusili a můžeme potvrdit). No a má také oslovit všechny zákazníky na všech světových trzích, kde se nový model představí.
Vše nasvědčuje tomu, že se nám příští týden ukáže sedan spadající do D segmentu. Čeká nás tedy nová Laguna, akorát už nikoliv s názvem, na který jsme zvyklí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?