BMW pilně testuje odlehčenou a výkonnější M4 GTS a my vám nyní přinášíme nejnovější video z testu na Nordschleife.
M4 GTS Coupe se vrátil v novém špionážním videu na Zeleného pekla, ale tentokrát neslo podstatně větší zadní křídlo ve srovnání s tím, co jsme viděli na minulých špionážních fotografiích. Vůz by mohl přijít ve standardu s uhlíkovo keramickými brzdami a dvouspojkovou převodovkou, jeho prodeje se pak očekávají v půli příštího roku.
Značná ztráta hmotnosti byla docílena tím, že vůz přijde o zadní sedadla a dostane spoustu karbonu. Podle dosavadních zpráv máme očekávat díly z uhlíkových vláken, laserové světlomety a koncová světla OLED.
Váhový úbytek ve výši 100 kg bude podpořen posílenou verzí 6-válce o objemu 3,0 litru TwinTurbo, který dostane systém vstřikování vody. Díky tomu se výkon vyšplhá až na 500 koní a 600 Nm točivého momentu. Díky tomu zrychlí M4 GTS z 0-100 km / h za méně než 4 sekundy (s automatickou převodovkou).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.