Naprosto nemaskovaný prototyp příštího Smartu Fortwo Cabrio byl spatřen při testech v Stuttgartu.
Včera byl testovaný kousek celkem dobře nafocen a jak se dalo očekávat, vůz vypadá v podstatě stejně jako jeho sourozenec s pevnou střechou. Výjimku tvoří elektricky ovládaná skládací plátěná střecha, stejně jako ručně odnímatelné panely.
Smart již oznámil, že nový ForTwo Cabrio přijde na trh až později v tomto roce s atmosférickým 1,0-litrovým motorem o výkonech 60 a 71 koní. V nabídce se objeví i silnější verze s motorem 0.9 Turbo a 90 koňmi. Pětistupňová manuální převodovka bude tvořit standard, ale za příplatek si budete moci objednat dvouspojkovou šestistupňovou převodovku.
Aby toho nebylo málo, firma Brabus připravuje upravenou verzi ForTwo s upraveným 0,9-litrovým motorem o výkonu 120 koní. Americká specifikace Fortwo se nejspíš ukáže již tento týden na autosalonu v New Yorku a pokud se tak nestane, jeho debut zcela jistě očekávejme na autosalonu ve Frankfurtu v září.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.