Vývojové práce na novém crossoveru od automobilky SEAT nepolevují a špionážní fotografové nyní zachytili testovací prototyp v jižní Evropě.
Vůz nese karoserie současného Leonu, ale to nenechte se zmást, v kabátu Leona nový crossover nevyjede. Prototyp dostal evidentní zvýšení světlé výšky a poměrně velká kola z lehké slitiny. Víc se z testovací muly nepovedlo zjistit, ovšem podíváme li se o nějaký čas zpět, předchozí zprávy říkají mnohem víc.
Budoucí crossover má dostat bohaté oplastování a velké podběhy kol. Bude se prakticky jednat o větší drsnější verzi Leonu X-Perience, ale přitom to nebude kombík. Pod kapotou se má objevit sortiment čtyřválcových benzinových a naftových jednotek ze současného Leonu. Největší novinkou by měl být volitelný systém pohonu všech kol.
Výrobní model bude představen na letošním frankfurtském autosalonu, do prodeje vstoupí následně v roce 2016.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.