Italská automobilka Lamborghini usilovně pracuje na vývoji silnější verze supersportu Aventador s přízviskem SuperVeloce.
Při posledních testech v blízkosti města Modena se však ukázalo, že testovací prototyp dostal zřejmě víc do těla, než by bylo zdrávo. Jak jinak si totiž vysvětlit, že v průběhu testů auto zkrátka vypovědělo službu a řidič s ním zůstal stát na křižovatce. Jak snímek napovídá, kapota motoru je otevřená a řidič vozu se snažil pravděpodobně poruchu vyřešit, což se mu nepovedlo.
Během posledních několika týdnů se ostrý Aventador SV dostal do hledáčků špionážních fotografů hned několikrát. Zájem je o něj velký a to hlavně proto, že model má dostat přepracovaný motor V12 o objemu 6,5 litru s přirozeným sáním o výkonu 720 koní. Chybět nebude ani stálý pohon všech kol a hardcore verze SV se má odhalit na autosalonu v Ženevě letos v březnu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.