Italská automobilka Lamborghini usilovně pracuje na vývoji silnější verze supersportu Aventador s přízviskem SuperVeloce.
Při posledních testech v blízkosti města Modena se však ukázalo, že testovací prototyp dostal zřejmě víc do těla, než by bylo zdrávo. Jak jinak si totiž vysvětlit, že v průběhu testů auto zkrátka vypovědělo službu a řidič s ním zůstal stát na křižovatce. Jak snímek napovídá, kapota motoru je otevřená a řidič vozu se snažil pravděpodobně poruchu vyřešit, což se mu nepovedlo.
Během posledních několika týdnů se ostrý Aventador SV dostal do hledáčků špionážních fotografů hned několikrát. Zájem je o něj velký a to hlavně proto, že model má dostat přepracovaný motor V12 o objemu 6,5 litru s přirozeným sáním o výkonu 720 koní. Chybět nebude ani stálý pohon všech kol a hardcore verze SV se má odhalit na autosalonu v Ženevě letos v březnu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.