Sportovní korejské kupé Hyundai Genesis Coupe potřebuje po letech existence něco nového, a tak jej výrobce testuje v novém provedení ve Skandinávii.
I když se jedná zatím o testovací mulu, z pořízených fotek lze odvodit, že prototyp má upravený přední nárazník a delší rozvor. Jiná jsou i litá kola, naopak žádnou změnu nenaznačují zadní světlomety, což je možná škoda. Sám Hyundai se k faceliftu modelu moc nevyjadřuje, ale předchozí zprávy hovoří o tom, že Genesis Coupe pro rok 2016 bude čerpat inspiraci z konceptu HND-9 koncept.
Ten se ukázal světu již před dvěma lety na autosalonu v Soulu. Otázkou taktéž zůstává, zda se Huyndai uchýlí k úpravě a přepracování motorové nabídky. Dosud tak není jasné, zda se pod kapotou objeví pouze benzínový šestiválec o objemu 3,8 litru, nebo do nabídky zařadí i pětilitr V8 se 420 koňmi a 518 Nm točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.