Částečně maskovaný prototyp faceliftového BMW řady 3 byl včera přistižen, jak prochází dalším testováním. Oficiální uvedení omlazeného BMW řady 3 se přitom odehraje už v první polovině tohoto roku.
Přistižený prototyp byl navíc vybaven balíčkem M Sport Package a soudě podle množství zakrytých míst na karoserii budou vizuální vylepšení jen mírných rázů. Očekává se, že úpravou projde přední a zadní nárazník, blinkry a co je důležitější, do nabídky se dostanou i LED přední světlomety, zatímco zadní světla budou také těžit z LED technologie.
Facelift přinese i mechanické změny, nejdůležitější z nich je příchod plug-in hybridní verze. Ten má mít pod kapotou zážehový 4-válec s objemem 2,0 litry a elektrický motor, což umožňuje kombinovaný výkon 245 koní a 400 Nm točivého momentu. Výkon má jít na zadní nápravu skrze aktualizovanou osmistupňovou převodovkou Steptronic. Lithium-ion baterie umožní na jedno nabití ujetí až 35 km. Hybridní verze má dosáhnout spotřeby 2 l / 100 km a emisí CO2 pouhých 50 g na km.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.