Prototyp nadcházejícího ostrého sedanu Lexus GS F byl přistižen při tom, jak prochází náročnými testy na Nürburgringu v Německu.
Podle zdrojů ze serveru Worldcarfans, se Lexus bude snažit modelem GS F sesadit velmi podařené BMW M5. To znamená, že vysoce výkonné GS má údajně dostat 5,0-litrový osmiválec z nového kupé RC F. V něm motor poskytuje výkon 467 koní a 526 Nm točivého momentu. U nového GS F by však motor mohl být vyladěn až na hranici 500 koní a 541 Nm.
S motorizací by byla spojena osmistupňová samočinná převodovka, s níž by Lexus GS F zrychlil z 0 - 100 km/h za zhruba čtyři a půl sekundy. V rozletu by jej pak zastavil omezovač na hodnotě 273 km / h. Impozantní čísla bude podporovat i agresivní body kit s velkými vstupy vzduchu a masivní přední maskou.
V nabídce se objeví i větší slitinová kola, čtyři koncovky výfukového potrubí, zadní difuzor a silnější brzdy. Z kupé RC F si budoucí GS F údajně vypůjčí přední vzpěry a zadné zavěšení tyou multi-link. Vylepšen bude i samotný podvozek, tlumiče a přiostřeno bude řízení.
Podle nedávné zprávy si budete moci Lexus GS F objednat už ve čtvrtém čtvrtletí příštího roku, a to za odhadovaných 80,000 liber.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?