Prototyp nadcházejícího ostrého sedanu Lexus GS F byl přistižen při tom, jak prochází náročnými testy na Nürburgringu v Německu.
Podle zdrojů ze serveru Worldcarfans, se Lexus bude snažit modelem GS F sesadit velmi podařené BMW M5. To znamená, že vysoce výkonné GS má údajně dostat 5,0-litrový osmiválec z nového kupé RC F. V něm motor poskytuje výkon 467 koní a 526 Nm točivého momentu. U nového GS F by však motor mohl být vyladěn až na hranici 500 koní a 541 Nm.
S motorizací by byla spojena osmistupňová samočinná převodovka, s níž by Lexus GS F zrychlil z 0 - 100 km/h za zhruba čtyři a půl sekundy. V rozletu by jej pak zastavil omezovač na hodnotě 273 km / h. Impozantní čísla bude podporovat i agresivní body kit s velkými vstupy vzduchu a masivní přední maskou.
V nabídce se objeví i větší slitinová kola, čtyři koncovky výfukového potrubí, zadní difuzor a silnější brzdy. Z kupé RC F si budoucí GS F údajně vypůjčí přední vzpěry a zadné zavěšení tyou multi-link. Vylepšen bude i samotný podvozek, tlumiče a přiostřeno bude řízení.
Podle nedávné zprávy si budete moci Lexus GS F objednat už ve čtvrtém čtvrtletí příštího roku, a to za odhadovaných 80,000 liber.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.