Prototyp nadcházejícího ostrého sedanu Lexus GS F byl přistižen při tom, jak prochází náročnými testy na Nürburgringu v Německu.
Podle zdrojů ze serveru Worldcarfans, se Lexus bude snažit modelem GS F sesadit velmi podařené BMW M5. To znamená, že vysoce výkonné GS má údajně dostat 5,0-litrový osmiválec z nového kupé RC F. V něm motor poskytuje výkon 467 koní a 526 Nm točivého momentu. U nového GS F by však motor mohl být vyladěn až na hranici 500 koní a 541 Nm.
S motorizací by byla spojena osmistupňová samočinná převodovka, s níž by Lexus GS F zrychlil z 0 - 100 km/h za zhruba čtyři a půl sekundy. V rozletu by jej pak zastavil omezovač na hodnotě 273 km / h. Impozantní čísla bude podporovat i agresivní body kit s velkými vstupy vzduchu a masivní přední maskou.
V nabídce se objeví i větší slitinová kola, čtyři koncovky výfukového potrubí, zadní difuzor a silnější brzdy. Z kupé RC F si budoucí GS F údajně vypůjčí přední vzpěry a zadné zavěšení tyou multi-link. Vylepšen bude i samotný podvozek, tlumiče a přiostřeno bude řízení.
Podle nedávné zprávy si budete moci Lexus GS F objednat už ve čtvrtém čtvrtletí příštího roku, a to za odhadovaných 80,000 liber.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.