Další špionážní fotky nastínily, jak bude vypadat kokpit nového „člena“ Discovery „rodiny“ ve verzi Sport.
Příští rok budou z výrobní linky v Halewoodu ve Velké Británii, sjíždět nové Discovery Sport. Než se jich dočkáme, musí podstoupit mnoho testů a při jednom z nich byli pracovníci Land Roveru neobezřetní a podařilo se vyfotit nemaskovaný interiér (i když ne zcela kompletní).
I přesto můžeme vidět ohromný krok kupředu, který interiér nového Discovery udělal oproti předchozí verzi. Lepší ergonomie ovladačů, hezčí vzhled tříramenného volantu i páček a tlačítek. Neubráníme se tak pocitu, že mnohé prvky si Discovery přebral z Range Roveru Evoque. Což je samozřejmě jedině dobře.
Někteří z vás odsoudí elektronickou parkovací brzdu, nebo absenci řadící páky. Toto řešení však přináší úsporu místa a větší prostor pro odkládání všeho co potřebujete při jízdě. Nový Discovery dostane větší display navigačního systému, proměnou k nepoznání projde i kaplička ukazatelů tzn. „budíků“.
Zdroj: Worldcarfans
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.