Špionážním fotografům se už po několikáté podařilo nafotit lehce zamaskovanou verzi Porsche Cayenne, která se na trh dostane ke konci tohoto roku.
Facelift se dotkne jen některých částí exteriéru, jako jsou přední světlomety, zadní víku kufru a také přední mřížky chladiče. Dá se očekávat inspirace menším Porsche Macan, tudíž nový bude i přední nárazník a přepracovaný LED vodorovný pruh denních potkávacích světel.
Údajně se změny dostanou i do motorovém prostoru, kde se očekává 3,0-litrový šestiválec s výkonem 420 koní pro verzi Cayenne S. Ten nahradí současnou pohonnou jednotku o objemu 4,8-litru. Kromě toho přijde na trh i úplně nová verze E-Hybrid s výrazně sníženou spotřebou paliva a s motorem 3.0 V6 kombinující elektromotor. Celkový výkon by měl pak činit 416 koní.
Porsche Cayenne pro modelový rok 2015 půjde do prodeje před koncem letošního roku a svou premiéru si odbude v říjnu na pařížském autosalonu.
zdroj: Porsche
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?