Po měsících spekulací a dohadů se na silnici v Německu podařilo nafotit ostrou verzi BMW 2 s typickým označením M2, které bylo patřičně zamaskováno.
Ve srovnání s obyčejnou dvojkou má sportovně naladěná verze podstatně širší podběhy kol, agresivnější body kit karoserie a rozšířené nárazníky z modelu M235i Racing . Při bližším pohledu jsou k vidění i brzdové kotouče s logem M a 19-palcová litá kola pocházely z nového BMW M3 / M4.
Podle nejnovějších informací by ostrou „dvojku“ mohl pohánět zážehový 3,0-litrový 6-válec, jenž by mohl produkovat výkon okolo 380 koní. To by bylo o 54 koní více, než nabízí silná verze BMW M235i Coupe.
Nové BMW M2 bude odhaleno na konci roku 2015, do té doby se připravte na další informace s ním spojené.
zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.