Škoda Yeti se v brzké době dočká faceliftu, který postihne zejména její výlučnou tvář. První exempláře se podařilo vyfotit v Číně.
Škoda Yeti je na trhu od roku 2009 a je tedy v polovině svého životního cyklu. Ukázala se s poměrně originálním řešením přídě, ve které jsou zakomponovány kruhové světlomety vedle tradičních, oble lichoběžníkových.
Tímhle pojetím se Yeti vymyká celému zbytku modelové řady a to se dnes u Škody nenosí. Po tak dokonalém sjednocení vzhledu Rapidu a Octavie, že sama značka musela vydat návod k odlišení obou aut, dostane i Yeti jednotnou příď.
Její první snímky pocházejí z Číny, je však velmi silně zamaskovaná tak, aby vůz vypadal jako Suzuki Grand Vitara. Přesto je to hlavní patrné - kruhové světlomety zmizely, dočkáme se jen ostře řezaných předních světel.
Více snímků ukazuje server Auto Sohu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.