Škoda Yeti se v brzké době dočká faceliftu, který postihne zejména její výlučnou tvář. První exempláře se podařilo vyfotit v Číně.
Škoda Yeti je na trhu od roku 2009 a je tedy v polovině svého životního cyklu. Ukázala se s poměrně originálním řešením přídě, ve které jsou zakomponovány kruhové světlomety vedle tradičních, oble lichoběžníkových.
Tímhle pojetím se Yeti vymyká celému zbytku modelové řady a to se dnes u Škody nenosí. Po tak dokonalém sjednocení vzhledu Rapidu a Octavie, že sama značka musela vydat návod k odlišení obou aut, dostane i Yeti jednotnou příď.
Její první snímky pocházejí z Číny, je však velmi silně zamaskovaná tak, aby vůz vypadal jako Suzuki Grand Vitara. Přesto je to hlavní patrné - kruhové světlomety zmizely, dočkáme se jen ostře řezaných předních světel.
Více snímků ukazuje server Auto Sohu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?