Nová verze mladoboleslavské Škodovky testována i na českých silnicích. Začít by se měla vyrábět koncem srpna
Ve Španělsku se jedná o naprosto běžnou věc. Testování nové verze Škody Rapid s označením Spaceback je zde již veřejně známým faktem, nikoho tudíž nepřekvapí jeho případné shledání s novinkou.
U nás se ve věci přistupuje značně odlišně. Teprve nyní se objevují první nekvalitní fotografie a videozáznamy z dálnic a silnic nižších tříd, které ukazují nejčastěji záď verze Combi.
Z přiložených fotografií plyne značná podobnost se současným provedením liftback Rapid. Tvarově a technicky by mělo jít téměř o shodné provedení. Seznam agregátů nabídne známé atmosferické dvanáctistovky, přeplňované motory TSI a dieselové TDI.
Délka a další rozměry zůstanou s vysokou pravděpodobností podobné, novinka se však bude lišit v zadních partiích, konkrétně části sloupku C a pátých dveří. Nové zadní lampy si nezadají s podobností modelu Octavie, celková provedení pak se Škodou Fabia v kombi.
Oficiální představení proběhne zřejmě na podzim ve Frankfurtu. Těšíte se?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.