Nová verze mladoboleslavské Škodovky testována i na českých silnicích. Začít by se měla vyrábět koncem srpna
Ve Španělsku se jedná o naprosto běžnou věc. Testování nové verze Škody Rapid s označením Spaceback je zde již veřejně známým faktem, nikoho tudíž nepřekvapí jeho případné shledání s novinkou.
U nás se ve věci přistupuje značně odlišně. Teprve nyní se objevují první nekvalitní fotografie a videozáznamy z dálnic a silnic nižších tříd, které ukazují nejčastěji záď verze Combi.
Z přiložených fotografií plyne značná podobnost se současným provedením liftback Rapid. Tvarově a technicky by mělo jít téměř o shodné provedení. Seznam agregátů nabídne známé atmosferické dvanáctistovky, přeplňované motory TSI a dieselové TDI.
Délka a další rozměry zůstanou s vysokou pravděpodobností podobné, novinka se však bude lišit v zadních partiích, konkrétně části sloupku C a pátých dveří. Nové zadní lampy si nezadají s podobností modelu Octavie, celková provedení pak se Škodou Fabia v kombi.
Oficiální představení proběhne zřejmě na podzim ve Frankfurtu. Těšíte se?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?