Porsche Cayman, derivát staršího Boxsteru, se pomalu ale jistě blíží. S blížící se premiérou se automobilka přestává starat o utajení a na veřejnost pronikají špionážní materiály.
Premiéru na autosalonu v Los Angeles již automobilka, byť ne úplně explicitně, potvrdila. Nyní proto očekáváme, co pro nás v Porsche vymysleli.
Na internet již pronikly špionážní snímky a také video, které na rozdíl od fotografií odhaluje i vzhled interiéru. Vše nás ubezpečuje v myšlence, že i druhá generace Caymanu bude prakticky "jen" Boxsterem se střechou. Uvozovky jsou na místě, neboť uzavřená varianta si vydobyla nemalý respekt mezi soupeři.
Lze očekávat, že pod kapotou nalezneme prozatím dvojici motorů, šestiválce o objemu 2,7 a 3,4 litru. Stejně jako v Boxsteru budou produkovat 265 a 315 koní.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?