Mini se nepodařilo udržet pod pokličkou snímky nového atraktivního SUV Paceman. Sada snímků proto koluje internetem několik dní před původní plánovaným termínem.
Mini Paceman bude dalším přírůstkem do už tak docela ztřeštěné rodiny Mini. Automobilka se snaží z několika málo základů vytřískat naprosté maximum a právě Paceman je tu jako vedlejší produkt SUV Countryman.
Od SUV se nám tak začíná rodit vlastní rodinka typů, což není vůbec běžné. Paceman totiž není ničím jiným, než kupé odvozeným od pětidveřového Countrymanu. Vypadá trochu šíleně, nelze mu ale upřít jistou dávku originality a zejména snahy vyhledávat zatím neobsazená místa na trhu. A to je v dnešní době stále uniformnější výroby důležité.
Vzhled novinky není nikterak překvapivý, setkáváme se s ním už delší dobu. Nejprve nám v roce 2010 Mini představilo koncept, který se od té doby již prakticky nezměnil. V proběhu čekání jsme si mohli design připomenout jak na oficiálních "špionážních" snímcích, tak i na patentových výkresech. Spekulace se nesly jen kolem jména, na snímcích jasně patrné označení však dosvědčuje, že ani zde se žádné změny neodehrají.
Fotografie pravděpodobně unikly přímo od Mini. Tentokrát se pravděpodobně jedná opravdu o chybu, nikoliv o záměr, jak tomu často bývá. Oficiálního představení bychom se měli dočkat v nejbližších dnech, výstavní premiéru nemůžeme čekat nikde jinde než v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.