Mazda nedovedla udržet pod pokličkou fotografie inovovaného sportovního roadsteru MX-5.
Mazda MX-5 by se měla pomalu chystat do důchodu. Ten ale musí ještě nějakou dobu počkat, protože přichází další omlazovací kúra.
Snímky ukazují dílčí změny provedené na malém roadsteru. Inovovaná je přední maska - tradiční pětiúhelníkový tvar zůstává, ale mění se části kolem mlhovek. Také zaď dostane pár změn, mění se například grafika světel.
Nejdůležitější změnou bude pravděpodobně důležitý ochranný prvek, tentokrát však pro případného sraženého chodce. Kapota je nyní vystřelovací, v případě nehody tak vznikne mezi kapotou a tvrdými částmi motoru další deformační prostor navíc.
Samozřejmostí při faceliftu je také obměna barev a dalších doplňků. I to inovovanou Mazdu čeká.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?