Mazda nedovedla udržet pod pokličkou fotografie inovovaného sportovního roadsteru MX-5.
Mazda MX-5 by se měla pomalu chystat do důchodu. Ten ale musí ještě nějakou dobu počkat, protože přichází další omlazovací kúra.
Snímky ukazují dílčí změny provedené na malém roadsteru. Inovovaná je přední maska - tradiční pětiúhelníkový tvar zůstává, ale mění se části kolem mlhovek. Také zaď dostane pár změn, mění se například grafika světel.
Nejdůležitější změnou bude pravděpodobně důležitý ochranný prvek, tentokrát však pro případného sraženého chodce. Kapota je nyní vystřelovací, v případě nehody tak vznikne mezi kapotou a tvrdými částmi motoru další deformační prostor navíc.
Samozřejmostí při faceliftu je také obměna barev a dalších doplňků. I to inovovanou Mazdu čeká.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?