Mazda nedovedla udržet pod pokličkou fotografie inovovaného sportovního roadsteru MX-5.
Mazda MX-5 by se měla pomalu chystat do důchodu. Ten ale musí ještě nějakou dobu počkat, protože přichází další omlazovací kúra.
Snímky ukazují dílčí změny provedené na malém roadsteru. Inovovaná je přední maska - tradiční pětiúhelníkový tvar zůstává, ale mění se části kolem mlhovek. Také zaď dostane pár změn, mění se například grafika světel.
Nejdůležitější změnou bude pravděpodobně důležitý ochranný prvek, tentokrát však pro případného sraženého chodce. Kapota je nyní vystřelovací, v případě nehody tak vznikne mezi kapotou a tvrdými částmi motoru další deformační prostor navíc.
Samozřejmostí při faceliftu je také obměna barev a dalších doplňků. I to inovovanou Mazdu čeká.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.