Zdá se, že ve Škodě se pracuje na plné obrátky. Očekávané nové modely Rapid a Octavia brzy doplní také facelift SUV Yeti.
Od představení prvního novodobého SUV v nabídce automobilky uplynuly již tři roky a není proto divu, že Škoda plánuje facelift. Z prvních špionážních snímků je však patrné, že nebude nijak zásadní.
Z fotek, které uveřejnil magazín Autoevolution, je patrné, že přední část novinky zůstane téměř nedotčena. Yetimu zůstanou tradiční a jedinečné kruhové světlomety, které jsou poznávacím znamením tohoto vozu. Mírné změny prodělá nárazník a tvar vstupů chladícího vzduchu. Otázka visí nad tím, zda Yeti zůstane u starého umístění loga v chromované linii nad grilem, nebo zda značka přejde k novému tvarování použitému u Citigo a nově i Rapidu.
Maskování zádě je o poznání pečlivější než u přídě. Přesto ani zde se nezdá, že by se tu něco měnilo.
O změnách v technických údajích zatím nevíme zhola nic. Spekulovalo se však také o vývoji zvětšeného Yetiho XL. Až časem uvidíme, nakolik jsou tyto spekulace pravdivé...
Více snímků zveřejňuje server Autoevolution.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?