Zdá se, že ve Škodě se pracuje na plné obrátky. Očekávané nové modely Rapid a Octavia brzy doplní také facelift SUV Yeti.
Od představení prvního novodobého SUV v nabídce automobilky uplynuly již tři roky a není proto divu, že Škoda plánuje facelift. Z prvních špionážních snímků je však patrné, že nebude nijak zásadní.
Z fotek, které uveřejnil magazín Autoevolution, je patrné, že přední část novinky zůstane téměř nedotčena. Yetimu zůstanou tradiční a jedinečné kruhové světlomety, které jsou poznávacím znamením tohoto vozu. Mírné změny prodělá nárazník a tvar vstupů chladícího vzduchu. Otázka visí nad tím, zda Yeti zůstane u starého umístění loga v chromované linii nad grilem, nebo zda značka přejde k novému tvarování použitému u Citigo a nově i Rapidu.
Maskování zádě je o poznání pečlivější než u přídě. Přesto ani zde se nezdá, že by se tu něco měnilo.
O změnách v technických údajích zatím nevíme zhola nic. Spekulovalo se však také o vývoji zvětšeného Yetiho XL. Až časem uvidíme, nakolik jsou tyto spekulace pravdivé...
Více snímků zveřejňuje server Autoevolution.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.