Lexus připravuje vrcholnou verzi svého luxusního sedanu LS. Ta ale pravděpodobně nedostane pro Lexus typické označení F.
Vrcholem skloubení sportovnosti a luxusu by se u Lexusu měla stát verze pojmenovaná TMG Edition. Ta nyní krouží po Nurburgringu, kde technici sbírají data pro další ladění.
Pro Lexus projekt oficiálně neexistuje, proto žádné oficiální informace zatím nemáme. Zákulisně se však spekuluje, že nasazena bude motorizace o výkonu 640 koní, které budou putovat z přeplňovaného pětilitrového desetiválce. To by tuto luxusní střelu mělo poslat na stovku za 4,2 sekundy.
Šlo by zajímavou hodnotu i ve srovnání s konkurencí. Nedávno představené Audi S8 má 512 koní, Mercedes Benz S65 AMG nabízí 612 koní. Sestrojí tak Lexus nejvýkonnější superluxusní sedan? Nechejme se překvapit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?