Lexus připravuje vrcholnou verzi svého luxusního sedanu LS. Ta ale pravděpodobně nedostane pro Lexus typické označení F.
Vrcholem skloubení sportovnosti a luxusu by se u Lexusu měla stát verze pojmenovaná TMG Edition. Ta nyní krouží po Nurburgringu, kde technici sbírají data pro další ladění.
Pro Lexus projekt oficiálně neexistuje, proto žádné oficiální informace zatím nemáme. Zákulisně se však spekuluje, že nasazena bude motorizace o výkonu 640 koní, které budou putovat z přeplňovaného pětilitrového desetiválce. To by tuto luxusní střelu mělo poslat na stovku za 4,2 sekundy.
Šlo by zajímavou hodnotu i ve srovnání s konkurencí. Nedávno představené Audi S8 má 512 koní, Mercedes Benz S65 AMG nabízí 612 koní. Sestrojí tak Lexus nejvýkonnější superluxusní sedan? Nechejme se překvapit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.