Honda CR-V se má představit již během Orange County Auto Show, která začíná již dnes večer. Den před premiérou však unikly patentové snímky nové Hondy CR-V
Populární SUV CR-V se vyrábí od roku 1996 ve třech generacích. Ta čtvrtá přinese dle zveřejněných snímků značné optické zmohutnění, které je pro dnešní modely SUV typické.
Nové linky dají zapomenout na stávající originální vzhled s mezerou pod předním grilem, který byl pro model CR-V tak typický. Nakonec, viděli jsme to už na prvním zveřejněném snímku z léta.
Nyní tu máme zejména záď, kterou jsme zatím neměli možnost vidět. Pro tu je typické vysoko posazené sklo, které je výrazně zešikmené, přičemž opticky tento rys dále podporují lampy vyhnané až do horní části karoserie.
Pod kapotou i nadále očekáváme zejména čtyřválec o objemu 2,4 litru. Více technických detailů snad budeme moci přinést již zítra, po oficiálním představení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?