Honda CR-V se má představit již během Orange County Auto Show, která začíná již dnes večer. Den před premiérou však unikly patentové snímky nové Hondy CR-V
Populární SUV CR-V se vyrábí od roku 1996 ve třech generacích. Ta čtvrtá přinese dle zveřejněných snímků značné optické zmohutnění, které je pro dnešní modely SUV typické.
Nové linky dají zapomenout na stávající originální vzhled s mezerou pod předním grilem, který byl pro model CR-V tak typický. Nakonec, viděli jsme to už na prvním zveřejněném snímku z léta.
Nyní tu máme zejména záď, kterou jsme zatím neměli možnost vidět. Pro tu je typické vysoko posazené sklo, které je výrazně zešikmené, přičemž opticky tento rys dále podporují lampy vyhnané až do horní části karoserie.
Pod kapotou i nadále očekáváme zejména čtyřválec o objemu 2,4 litru. Více technických detailů snad budeme moci přinést již zítra, po oficiálním představení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.