Honda CR-V se má představit již během Orange County Auto Show, která začíná již dnes večer. Den před premiérou však unikly patentové snímky nové Hondy CR-V
Populární SUV CR-V se vyrábí od roku 1996 ve třech generacích. Ta čtvrtá přinese dle zveřejněných snímků značné optické zmohutnění, které je pro dnešní modely SUV typické.
Nové linky dají zapomenout na stávající originální vzhled s mezerou pod předním grilem, který byl pro model CR-V tak typický. Nakonec, viděli jsme to už na prvním zveřejněném snímku z léta.
Nyní tu máme zejména záď, kterou jsme zatím neměli možnost vidět. Pro tu je typické vysoko posazené sklo, které je výrazně zešikmené, přičemž opticky tento rys dále podporují lampy vyhnané až do horní části karoserie.
Pod kapotou i nadále očekáváme zejména čtyřválec o objemu 2,4 litru. Více technických detailů snad budeme moci přinést již zítra, po oficiálním představení.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?