Honda CR-V se má představit již během Orange County Auto Show, která začíná již dnes večer. Den před premiérou však unikly patentové snímky nové Hondy CR-V
Populární SUV CR-V se vyrábí od roku 1996 ve třech generacích. Ta čtvrtá přinese dle zveřejněných snímků značné optické zmohutnění, které je pro dnešní modely SUV typické.
Nové linky dají zapomenout na stávající originální vzhled s mezerou pod předním grilem, který byl pro model CR-V tak typický. Nakonec, viděli jsme to už na prvním zveřejněném snímku z léta.
Nyní tu máme zejména záď, kterou jsme zatím neměli možnost vidět. Pro tu je typické vysoko posazené sklo, které je výrazně zešikmené, přičemž opticky tento rys dále podporují lampy vyhnané až do horní části karoserie.
Pod kapotou i nadále očekáváme zejména čtyřválec o objemu 2,4 litru. Více technických detailů snad budeme moci přinést již zítra, po oficiálním představení.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?