O tom, že modelová řada 6 se brzy rozšíří z kupé a kabrioletu i na sedan, víme již déle. Zde je nové špionážní video modelu.
BMW 6 GranCoupé bude pokračovatelem oblíbených karoserií sedan s ladnými křivkami připomínajícími kupé. Bude tak přímo konkurovat Mercedesu Benz CLS a Audi A7, částečně i Porsche Panamera.
Od obvyklého sedanu třídy 5, se kterým by měla být šestka srovnatelně velká, by se mimo karoserie měla odlišovat také naladěním podvozku a vozu jako celku.
Vzhledem ke stádiu testování prototypu bychom měli sériovou verzi tohoto vozu vidět již velmi brzy. Koncept jsme viděli již před rokem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?