Britskému magazínu Autocar se podařilo vyšťourat dvojici skic, které mají zobrazovat nové Porsche Cajun.
Obě skici mají pocházet přímo z vývojového centra Porsche. Nový Cajun by podle nic měl být v podstatě Porsche 911 na velkých kolech. Tedy alespoň dle vzhledu.
Dvoudveřové kupé by mělo zaútočit zejména na Range Rover Evoque, nejen svým zaměřením a designem, ale pravděpodobně i cenovou strategií.
Technicky se má vůz odvíjet od Audi Q5, odkud bude pocházet podvozková platforma. Naopak elektronika by měla pocházet z budoucí generace Porsche Boxster a také z menšího kupé nacházející se pod Boxterem. Stane se tak jedním z dalších nových prvků očekávané modelové ofenzivy sportovního výrobce.
Zdroj: Autocar
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.