Během testovacích jízd bylo přistiženo kombi Ibiza ST ve sportovní verzi FR. To by se v sériové podobě mělo ukázat na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.
Seat se rozhodl rozšířit nabídku verzí FR pro model Ibiza. Po pětidveřovém hatchbacku a třídveřové sportovní verzi SC se dostane stopadesátikoňový motor i pod kapotu kombi. Přijdou si tak na své i milovníci svižné jízdy a potřebující větší zavazadelník.
Pro pohon rychlého kombíku slouží čtrnáctistovka TSI ve výkonové variantě 150 koní a spolupracující se sedmistupňovou skříní DSG. Vznikne tak konkurence v rámci koncernu pro Škodu Fabii RS Combi, ta ovšem využívá o 30 koní silnější verzi jednotky 1,4 TSI. Ta je u Seatu vyhrazena jen třídveřové verzi Ibizy SC Cupra.
Na snímcích uveřejněných serverem carscoop.blogspot.com si můžete špionážní snímky prohlédnout. Sourozence z řady FR připomene upravenými nárazníky a dvojitou koncovkou výfuku. Není vyloučeno, že by mohla později vzniknout Ibiza ST i ve speciálním provedení Bocanegra vystavená loni jako koncept na srazu koncernu VW ve Wörthersee.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.