Na Nürburgringu byla nachytána během testů Fiesta ve sportovní specifikaci ST, tentokrát šlo o pětidveřovou verzi. To by mohlo napovídat, že Ford nabídne sportovní Fiestu s trojicí i pěticí dveří.
Snímky přinesl server autoblog.com. Nové "estéčko" bylo během testů v "zeleném pekle" zamaskováno pouze částečně na přídi. Ze snímků je vidět, že ST bude vybaveno větším nasávacím otvorem na přídi a zadnímu nárazníku bude dominovat náznak difuzoru s dvojitým vyústěním výfuku. Na odtrhové hraně střechy bude usazen výrazný spojler. K černému metalickému laku ladí slušivá pětipaprsková kola nového designu.
Podle prozatím nepotvrzených informací se bude o pohon verze ST starat přeplňovaná šestnáctistovka EcoBoost. Ta by měla poskytnout dostatečný výkon 180 koní. Takže pokud vás tento malý rychlík zaujal a potřebujete převážet i rodinku má pro vás Ford řešení. Oficiální představení by mělo proběhnout koncem roku 2011.
zdroj: autoblog.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?