I automobilce Honda uniknuly fotografie z připravovaného katalogu k novému modelu. Jde o typ Fit Shuttle. Jestli vám název Fit nic neříká, jedná se o japonskou verzi mikro MPV Jazz.
Na uniklých fotkách můžete vidět připravovaný model Fit Shuttle. Jedná se o prodlouženou sedmimístnou verzi modelu Jazz. Se základním Jazzem má v podstatě shodnou jen příď. Od sloupku B dostal Fit (Jazz) zcela jiný design. Na domácím trhu by se měl objevit letos v březnu.
Z katalogu lze dále vyčíst, že budou k mání dvě varianty, s benzinovou patnásctistovkou VTEC a Honda nabídne i hybridní verzi využívající kombinaci elektromotoru a třináctistovky VTEC. Hybridní verze v pětimístné verzi již byla oficiálně představena.
V interiéru se příliš změn od základního Jazzu nekoná, tedy mimo uspořádání sedadel do sedmimístné konfigurace.
Zda se model objeví i na jiných než na japonském trhu zatím netušíme. Minimálně americký trh by přicházel v úvahu.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?