I automobilce Honda uniknuly fotografie z připravovaného katalogu k novému modelu. Jde o typ Fit Shuttle. Jestli vám název Fit nic neříká, jedná se o japonskou verzi mikro MPV Jazz.
Na uniklých fotkách můžete vidět připravovaný model Fit Shuttle. Jedná se o prodlouženou sedmimístnou verzi modelu Jazz. Se základním Jazzem má v podstatě shodnou jen příď. Od sloupku B dostal Fit (Jazz) zcela jiný design. Na domácím trhu by se měl objevit letos v březnu.
Z katalogu lze dále vyčíst, že budou k mání dvě varianty, s benzinovou patnásctistovkou VTEC a Honda nabídne i hybridní verzi využívající kombinaci elektromotoru a třináctistovky VTEC. Hybridní verze v pětimístné verzi již byla oficiálně představena.
V interiéru se příliš změn od základního Jazzu nekoná, tedy mimo uspořádání sedadel do sedmimístné konfigurace.
Zda se model objeví i na jiných než na japonském trhu zatím netušíme. Minimálně americký trh by přicházel v úvahu.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.