Časopis The Car Magazine na svém webu zveřejnil sérii fotografií, které pochází přímo z fabriky. Nejednalo by se o nic neobvyklého, kdyby nešlo o něco, co má změnit poměry ve třídě superluxusních aut.
Fotografie odhalují především velmi dobře odhalenou přední masku, která bude mít nezvyklé dva kulaté světlomety. Nezvyklé není to, že jsou kulaté, ani to, že jsou dva, oboje jsme již viděli na menších bentleyích, ale spíše jejich asymetričnost.
Všemu docela samozřejmě dominuje velká maska chladiče, za kterou by se nemusel stydět ani leckterý tirák.
Již méně je na fotkách vidět záď. Jen jedna fotografie otevřeného kufru naznačuje, že by mohla být zajímavě zakulacená, že by se velký Bentley snažil stylizovat do podoby kupé se čtyřmi dveřmi?
A interiér? Ten je jen nastíněn, takže na něj si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Na fotografie se podívejte na web britského The Car magazine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.