Časopis The Car Magazine na svém webu zveřejnil sérii fotografií, které pochází přímo z fabriky. Nejednalo by se o nic neobvyklého, kdyby nešlo o něco, co má změnit poměry ve třídě superluxusních aut.
Fotografie odhalují především velmi dobře odhalenou přední masku, která bude mít nezvyklé dva kulaté světlomety. Nezvyklé není to, že jsou kulaté, ani to, že jsou dva, oboje jsme již viděli na menších bentleyích, ale spíše jejich asymetričnost.
Všemu docela samozřejmě dominuje velká maska chladiče, za kterou by se nemusel stydět ani leckterý tirák.
Již méně je na fotkách vidět záď. Jen jedna fotografie otevřeného kufru naznačuje, že by mohla být zajímavě zakulacená, že by se velký Bentley snažil stylizovat do podoby kupé se čtyřmi dveřmi?
A interiér? Ten je jen nastíněn, takže na něj si budeme muset ještě nějakou chvíli počkat.
Na fotografie se podívejte na web britského The Car magazine.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?