Podle pořadu Mirka Donutila - Lukáš s Jirkou na co chtějí odpoví:-)) Nyní vážně. Připravili jsme pro Vás možnost ptát se Lukáše s Jirkou.
Výše zmíněná posádka absolvovala první ostré kilometry se svou novou "Fabyen" minulý týden při Jänner Rallye v okolí Freistadtu. Po první etapě šli spát na čtrnáctém místě mezi dvoukolkami. Mohlo to být lepší, protože měli problémy s elektronikou a na jedné z vložek nemohli auto dvě minuty nastartovat.
V sobotní etapě zajížděli rovnocené časy s Italem Gonzou, což si zaslouží obdiv. Prioritou bylo auto dovézt do cíle. Technika byla ale opět trochu proti, když na předposlední zkoušce prasky výfukové svody a "Fabyen" měla opět o 20 koní méně, a aby toho nebylo málo tak Ponďa ještě trefi předním kolem díru, ohnul spojovačku a disk. Na přejezdu vše spravili a dorazili do cíle na jedenáctém místě ve dvoukolkách a na čtvrtém ve třídě 6.
Ponďa s Jirkou si soutěž užili. Pravdou ale je, že "Fabyen" bude chtí ještě nějaké hodiny v dílně.
Nyní k otázkám pro Ponďu s Jirkou. Otázky můžete psát buď do komentáře péd článkem, nebo na Facebooku také do komentářů a nebo můžete psát mailem urban.tomas@rallyzone.cz. Důležité je napsat tam kdo se ptá a koho se ptá. Lukáš s Jirkou se těší na Vaše dotazy. Dotazy můžete posílat do sobotního večera.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?