EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR:Sezónu jsme jako již tradičně zahájili v kopcích pod Ještědem, avšak v netradičním složení Daňhelová – Daňhel. Chtěla jsem uspokojit tátovo závodnické srdce a využít jeho cenných zkušeností, které ho naučila škola života.
První letošní rallysprint nás motivoval již před zahájením, když byla zveřejněna startovní listina, která odhalila spoustu zvučných jmen. Při tréninku se nám párkrát povedlo napsat úseky i mimo itinerář, ale vzali jsme to jako dobrý nácvik psaní rozpisu :-)
Už od pátku nám počasí přálo a tak jsme mohli vyrazit na suché tratě, které místy byly velmi technické se srdcovými lesními sjezdy. Pořadatelé nám přichystali i šotolinové úseky, kde bylo umění neubrat na plynu a udržet závodničku na trati.
Od startu jsme byli nažhavení a připraveni bojovat proti Hondám, ale Polo po zimní generálce ještě nebylo naladěné k výkonu. Zejména při rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. Navzdory stávkování techniky jsme radostně přejeli cílovou rampu a těšili se z premiérového dokončení závodu naší posádky.
Máš za sebou Lužické hory, jak se ti jelo a jak jsi spokojená se svým výkonem a výkonem celé posádky?První letošní start nebyl úplně dle našich představ, jelikož i po zimní generálce nás Polo moc nechtělo poslouchat. Při každém rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. I tak jsme se nakonec na cílovou rampu dostali, což jsme považovali za premiérový úspěch naší posádky. Nyní už víme po diagnostice, že jsme celou soutěž jeli na nouzový režim, tak snad na Kopné už bude vše ok. Jak hodnotíš tratě letošních lužických hor a jak organizaci soutěže?Mile mě překvapilo, že všechny tratě byly pro mě zcela nové. Byly zde pěkné technické úseky se srdcovými sjezdy lesem. Také mě překvapilo, že nás pustili takhle blízko k Ještědu, jelikož při ztrácejícím výkonu auta jsme měli čas se i kochat :-)).
Tratě byly náročné, podařila se ti nějaká krizová situace?Na krizi díky jízdě pod kontrolou a nemožnost se dostat do vyšších obrátek nebyl prostor.
Kde uvidíme žluté polo dále, už na Kopně nebo v Krumlově?Na Krumlově se určitě ukážeme také, ale ještě předtím se těšíme na motivující atmosféru do zlínského kraje na Impromat rallysprint Kopná :-)) Přijďte fandit!!!
Těšte se s námi na další start na Kopné (13.-14.5.2011), kde se s Polem ukážeme v plné polní.Díky za podporu a trpělivost celému týmu… s pozdravem Martina a Vlastík :))
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.