Martina Daňhelová: "Ve výjezdu na Ještěd jsme se kochali"

Daňhelová, Martina
Daňhelová, Martina, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
Tomáš Urban 3. května 2011 18:00
Sdílej:

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR:Sezónu jsme jako již tradičně zahájili v kopcích pod Ještědem, avšak v netradičním složení Daňhelová – Daňhel. Chtěla jsem uspokojit tátovo závodnické srdce a využít jeho cenných zkušeností, které ho naučila škola života.

První letošní rallysprint nás motivoval již před zahájením, když byla zveřejněna startovní listina, která odhalila spoustu zvučných jmen. Při tréninku se nám párkrát povedlo napsat úseky i mimo itinerář, ale vzali jsme to jako dobrý nácvik psaní rozpisu :-)

Už od pátku nám počasí přálo a tak jsme mohli vyrazit na suché tratě, které místy byly velmi technické se srdcovými lesními sjezdy. Pořadatelé nám přichystali i šotolinové úseky, kde bylo umění neubrat na plynu a udržet závodničku na trati.

Od startu jsme byli nažhavení a připraveni bojovat proti Hondám, ale Polo po zimní generálce ještě nebylo naladěné k výkonu. Zejména při rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. Navzdory stávkování techniky jsme radostně přejeli cílovou rampu a těšili se z premiérového dokončení závodu naší posádky.

Máš za sebou Lužické hory, jak se ti jelo a jak jsi spokojená se svým výkonem a výkonem celé posádky?První letošní start nebyl úplně dle našich představ, jelikož i po zimní generálce nás Polo moc nechtělo poslouchat. Při každém rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. I tak jsme se nakonec na cílovou rampu dostali, což jsme považovali za premiérový úspěch naší posádky. Nyní už víme po diagnostice, že jsme celou soutěž jeli na nouzový režim, tak snad na Kopné už bude vše ok.  Jak hodnotíš tratě letošních lužických hor a jak organizaci soutěže?Mile mě překvapilo, že všechny tratě byly pro mě zcela nové. Byly zde pěkné technické úseky se srdcovými sjezdy lesem. Také mě překvapilo, že nás pustili takhle blízko k Ještědu, jelikož při ztrácejícím výkonu auta jsme měli čas se i kochat :-)).

Tratě byly náročné, podařila se ti nějaká krizová situace?Na krizi díky jízdě pod kontrolou a nemožnost se dostat do vyšších obrátek nebyl prostor.

Kde uvidíme žluté polo dále, už na Kopně nebo v Krumlově?Na Krumlově se určitě ukážeme také, ale ještě předtím se těšíme na motivující atmosféru do zlínského kraje na Impromat rallysprint Kopná :-)) Přijďte fandit!!!

Těšte se s námi na další start na Kopné (13.-14.5.2011), kde se s Polem ukážeme v plné polní.Díky za podporu a trpělivost celému týmu… s pozdravem Martina a Vlastík :))

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.