EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR:Sezónu jsme jako již tradičně zahájili v kopcích pod Ještědem, avšak v netradičním složení Daňhelová – Daňhel. Chtěla jsem uspokojit tátovo závodnické srdce a využít jeho cenných zkušeností, které ho naučila škola života.
První letošní rallysprint nás motivoval již před zahájením, když byla zveřejněna startovní listina, která odhalila spoustu zvučných jmen. Při tréninku se nám párkrát povedlo napsat úseky i mimo itinerář, ale vzali jsme to jako dobrý nácvik psaní rozpisu :-)
Už od pátku nám počasí přálo a tak jsme mohli vyrazit na suché tratě, které místy byly velmi technické se srdcovými lesními sjezdy. Pořadatelé nám přichystali i šotolinové úseky, kde bylo umění neubrat na plynu a udržet závodničku na trati.
Od startu jsme byli nažhavení a připraveni bojovat proti Hondám, ale Polo po zimní generálce ještě nebylo naladěné k výkonu. Zejména při rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. Navzdory stávkování techniky jsme radostně přejeli cílovou rampu a těšili se z premiérového dokončení závodu naší posádky.
Máš za sebou Lužické hory, jak se ti jelo a jak jsi spokojená se svým výkonem a výkonem celé posádky?První letošní start nebyl úplně dle našich představ, jelikož i po zimní generálce nás Polo moc nechtělo poslouchat. Při každém rozjezdu a výjezdu ze zatáčky jsme marně očekávali dravé zrychlení. I tak jsme se nakonec na cílovou rampu dostali, což jsme považovali za premiérový úspěch naší posádky. Nyní už víme po diagnostice, že jsme celou soutěž jeli na nouzový režim, tak snad na Kopné už bude vše ok. Jak hodnotíš tratě letošních lužických hor a jak organizaci soutěže?Mile mě překvapilo, že všechny tratě byly pro mě zcela nové. Byly zde pěkné technické úseky se srdcovými sjezdy lesem. Také mě překvapilo, že nás pustili takhle blízko k Ještědu, jelikož při ztrácejícím výkonu auta jsme měli čas se i kochat :-)).
Tratě byly náročné, podařila se ti nějaká krizová situace?Na krizi díky jízdě pod kontrolou a nemožnost se dostat do vyšších obrátek nebyl prostor.
Kde uvidíme žluté polo dále, už na Kopně nebo v Krumlově?Na Krumlově se určitě ukážeme také, ale ještě předtím se těšíme na motivující atmosféru do zlínského kraje na Impromat rallysprint Kopná :-)) Přijďte fandit!!!
Těšte se s námi na další start na Kopné (13.-14.5.2011), kde se s Polem ukážeme v plné polní.Díky za podporu a trpělivost celému týmu… s pozdravem Martina a Vlastík :))
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.