EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Antonín Matys s Alešem Vaněčkem vyhráli při Barum Rally Zlín Citroen Trophy a zároveň skončili šestí ve třídě. Jak si užívali jízdy na trati nám poví sám jezdec.
Barum rally je obecně náročná soutěž, v poháru Citroen chyběl polák Habaj, uvažovali jste o možném vítězství už před startem soutěže? A.M.: Upřímně, o vítězství jsme chtěli bojovat. Poprvé, kde jsme se svezli s novým vozem C2R2 MAX byl Krumlov, kde jsme se první den s vozem seznámili a druhý den se ostatních C2 drželi. Potom přišel nešťastný závod v Hustopečích, kde byl rychlý konec, no a na srovnání nám tři zatáčky nestačily. No a teď na Barumce to bylo super… večer jsme chtěli nechat kluky v klidu spát, tak speciálku jsme jeli s blikající světelnou rampou (efekt pro diváky) a dostali 20s. Hned první RZ Pindula nám umožnila získat ztracené vteřiny zpět a od té chvíle jsme se ve skupině C2R2 MAX drželi ve vedení. Škoda Habaje, asi by nám hřebínek tak nenarostl J První rychlostní zkouška v ulicích Zlína se Vám moc nepovedla co bylo příčinou? A.M.: Jak jsem již zmínil, cílem bylo uklidnit maxové cé dvojkaře, nezničit obrubníky v centru města a trochu té světelné show pro diváky…
Rychlostní zkoušky na Barum rally jsou náročné, jak je hodnotíte vy? A jak hodnotíte soutěž celkově? A.M.: Náročné, asi ano, říká se to…, ale pro nás je náročná každá rally, hlavně ty večery po trénování. Nejvíc náročné je to pro auto, ne snad pro terén jakým jedeme, ale jak se k vozu chovám, musím se ještě hodně učit.Na auto z Francie :-)) vydrželo dost, až poslední dvě RZ začalo protestovat. Jinak soutěž – pořadatelé a pochopitelně sponzoři super, spolujezdec, mechanici od Bryndy, Pondi tak Prokopa ( to je ale tým :-)) ) bez jediného selhání, i Petra Prokopová se nám věnovala! MOC VŠEM DĚKUJI Jak na Vás působila atmosféra na Barum rally?A.M.: No, určitě lepší atmosféru zažili kluci, kteří startovali do 30 místa, ale já hlavně děkuji těm, kteří podporují i ten ocas startovního pole :-)
Je něco co by měli pořadatelé zlepšit nebo změnit?A.M.: Často se kritizuje a to není v mé povaze. Uspořádat takovou soutěž, klobouk dolů. ………… no možná více hostesek :-))) Děkuji za rozhovor.A.M.: Taky děkuji
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?