Něžné pohlaví v rally - velmi si to užívám

Sýkora, Jan - Škardová, Martina
Sýkora, Jan - Škardová, Martina, foto: Balcar, Robert
Roman Hanák 6. prosince 2007 21:17
Sdílej:

AKTUALIZOVÁNO: Mnoho žen které usednou do závodního vozu rozhodně není, ale mezi ně nepatří Martina Škardová se kterou jsme připravili krátké povídání o její dosavadní kariéře a také o zajímavém kalendáři který připravila pro fanoušky rally. KONTAK NA OBJEDNÁVKU KALENDÁŘE NALEZNETE NA KONCI ČLÁNKU.

Martina jezdí od počátku svého závodění s Janem Sýkorou a tvoří již sehraný pár, který se pravidelně zúčastňuje našich šampionátů v rally. Martina nám řekla něco o svých začátcích a také o plánech do příští sezóny.   Martina: Jako aktivní účastník rally jsem se stala poté, co jsem poznala Honzu Sýkoru. Ten měl v té době za sebou asi 3 starty se svoji Škodou 120. Oba jsme tedy byli nováčci a společně se od začátku učili. Náš první společný start byl v roce 2003 překvapivě rovnou s Mitsubishi Lancer EVO V. Dále jsme závodili s Felicíí, se kterou byly také velmi atraktivní průjezdy, bohužel však tato třída, do které se Felicie řadí, není příliš medializována, proto jsme jen těžko sháněli sponzory. Touha závodit se silnějším vozem nás opět přivedla k Mitsubishi, avšak vyšší vývojové řady, tedy EVO IX, se kterým bychom měli absolvovat celou sezonu 2008 ve sprintech, případně některých vybraných velkých závodech pod týmem Fox Cargo Milana Lišky.   Zajímalo nás také jestli Martina někdy přemýšlela o tom že by usedla za volant? M: O tom, že bych usedla na místo řidiče, jsem přemýšlela již mnohokrát. Jen si myslím, že styl mé jízdy by byl ve smyslu-držet stále plný plyn, jen abych vyhrála a následné řešení krizových situací by bylo nad mé síly :-) Takže se prozatím držím papíru, ale do budoucnosti se uvidí. Jinak řídím moc ráda.   Jak se cítíte v prostředí plném mužů? M: Atmosféra závodů se mi moc líbí. V takové společnosti je skoro vždy atmosféra přátelská a vzhledem k tomu, že studuji porodní asistentku a jsme celá třída holek, tak si to plně užívám...někdy i využívám:-)   Martina Škardová připravila fanouškům rally milé překvapení v podobě kalendáře plného fotografií kde spojila své tělo a motorismus v ucelený prvek. Jak jste se k takovému nápadu dostala? M: Právě proto, že je rally především mužská záležitost, vytvořit takovýto kalendář mi připadalo na místě. Chtěla jsem zkusit kombinaci ženskosti s prvky rally a doufám, že se mi to alespoň trochu podařilo. Kalendář nafotil a vytvořil Petr Frýba a já jsem s jeho finální podobou velmi spokojená. AKTUALIZACE: Reakce na rozhovor s Martinou Škardovou, které se týkali především jejího kalendáře na rok 2008 nás přiměly k jejímu opětovnému kontaktování. Výsledek je takový, že nám Martina poskytla svojí emailovou adresu na které si daný kalendář můžete objednat. Cenu i další podrobnosti můžete zjistit na adrese: martina.skardova@centrum.cz.   Na téže adrese můžete kalendář i objednávat.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.