Víme, že průměrné stáří vozů u nás stouplo na patnáct let. Díky těmto reálným informacím může následující článek o sim kartě integrované v automobilu působit jako zbytečné fantasy. Porsche ale zveřejnilo svůj nový program, v němž představuje, jak se dá konektivita v automobilovém světě využít na maximum.
Nové vlastnosti vozů Porsche se ukrývají pod označením Porsche Connect Plus, které by měly být standardem pro celou novou generaci modelů Cayenne. Nové SUV má tak k dispozici širokou škálu nových funkcí, aplikací a služeb, které zvyšují cestovatelský komfort a pozvedávají ho na zcela novou úroveň.
Řidiči Porsche Cayenne budou mít vůbec poprvé přístup k funkcím Amazon Music, Smart Home a Radio Plus, to vše za pomocí PCM (Porsche Communication Management). Porsche také nyní disponuje vlastní zjednodušenou aplikací pro chytré telefony, aby zajistila klíčové funkce „chytrého vozu“.
Zatímco na cestách pomáhá novému Cayenne vylepšená on-line navigace s těmi nejčerstvějšími dopravními informacemi v reálném čase, při hledání parkovacího místa vám pomůže speciální vyhledávač, který poskytuje komplexní informace o dostupných parkovištích, volných místech s cenami a otevírací dobou a čerpacích stanicích. Stejně tak poskytne i uživatelské recenze hotelů a restaurací.
Navigace k cíli je ještě jednodušší díky funkci Voice Pilot, která podle slov automobilky funguje mnohem intuitivněji, než dosud. Tento systém hlasového ovládání chápe více než 100 příkazů, a můžete díky němu zadávat cíl navigace, nastavit klimatizaci či vytápění sedadel. A pokud se zrovna nacházíte mimo vůz, aplikace Connect vám může kdykoliv poskytnout informace o stavu vozu, pohonných hmotách, hladiny oleje či kompletní servisní historii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?