Výroba sedanu Mercedes-AMG GT byla potvrzena, a i když ještě není stanoveno přesné datum, dojít by k ní mělo v polovině roku 2018. Koncept vypadal úžasně, a proto jsme moc rádi, že v tomto případě nezůstane jen u něj.
Šéf Mercedes-AMG Tobias Moers potvrdil, že tento „hot sedan“ bude založen na platformě E-Class. Moers také informoval, že nezůstane pouze u jedné pohonné jednotky. Na výběr bude mezi standardním motorem AMG, tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, který se nachází například v modelu AMG E63.
Očekávat tedy můžeme přibližně 600 koní a 630 Nm točivého momentu. Kromě standardního motoru AMG bude k dispozici ale i hybridní pohon, který Mercedes představil na autosalonu v Ženevě již v loňském roce. Ten k celkovému výkonu přidá ještě 600 kW elektromotoru a také pohon všech kol.
I když nemáme žádné podrobnější specifikace, již nyní je jisté, že se máme na co těšit. Sedan AMG GT bude hodně silný vůz. Pro Porsche Panamera a Audi RS7 máme krátký vzkaz: „Třeste se, konkurence přichází!“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.