Ferrari Portofino, představené minulý měsíc, chce být novým králem v segmentu Gran Turismo. Vypadá to zatím, že všechny požadavky splňuje s přehledem. Je luxusní a výkonu má na rozdávání.
Ferrari Porfotino má být nástupcem modelu California T, který byl poprvé představen před třemi lety. Ani California netrpěla nedostatkem výkonu, nejsilnější přeplňovaný osmiválec o objemu 3,9 litru disponoval hodnotami až 523 koní a 710 Nm točivého momentu. Portofino to tedy nebude mít vůbec jednoduché.
Naštěstí základ motoru – dvakrát přeplňovaná V8 o objemu 3,9 litru zůstal zachován. Nově disponuje hodnotami 592 koní a 760 Nm točivého momentu. Z 0 na sto zrychlí za 3,5 vteřiny a maximální rychlost? Přes 320 km/h. Ovšem zatím jsou to všechno pouze nudná čísla. Pojďme si tedy užít něco krásného a podívat se na reklamní spot, který je k novému modelu natočen.
Jak vidíte sami, Ferrari se v reklamně snaží poukázat na nejrůznější způsoby a místa použití nového Portofina. Je praktické, zábavné a má neuvěřitelnou sílu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?